تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment در قالب فایل پاورپوینت

۶ بازديد

برای دانلود به لینک زیر بروید

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment در قالب فایل پاورپوینت )



عزیزان برای شما یک تحقیق آماده درباره گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment تهیه ساختیم که دارای اسلاید زیبا و با قابلیت ویرایش نیز می باشد
برای دریافت اطلاعات بیشتر به لینک زیر بروید

تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment در قالب فایل پاورپوینت
#گسترش_عملکرد_کیفیت
#ppt_گسترش_عملکرد_کیفیت
#تحقیق_گسترش_عملکرد_کیفیت
#مقاله_گسترش_عملکرد_کیفیت
#پاورپوینت_گسترش_عملکرد_کیفیت
#Quality_Function_Deployment
#magicfile.ir
#فایل_سحرآمیز
@magicfile.ir · • • • • • • • °° • تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت در قالب فایل پاورپوینت  تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت در قالب فایل پاورپوینت › تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت · · تحقیقآمادهتحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت · · تحقیقآماده گسترش عملکرد کیفیت یا یک روش سیستماتیک و ساختاریافته برای تبدیل نیازها و خواستههای مشتریان به ویژگیها و مشخصات فنی محصولات یا خدمات است این روش به تیمهای طراحی و گسترش عملکرد کیفیت مرجع دانلود پاورپوینت · · گسترشعملکردکیفیتگسترش عملکرد کیفیت مرجع دانلود پاورپوینت · · گسترشعملکردکیفیت از روش های نوین مهندسی کیفیت ، از مطالعه بازار و شناسایی مشتریان محصول شروع شده و در فرایند بررسی و تحلیل خود ضمن شناسایی خواسته ها و نیازمندی های مشتریان سعی در لحاظ نمودن آنها در تمامی گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ ایزوسیستم · گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ ایزوسیستم · گسترش عملکرد کیفیت یا چیست؟ تاریخچه توسعه عملکرد کیفیت آشنایی با چه زمانی باید از تکنیک گسترش عملکرد کیفیت استفاده کرد؟ زمینه فعالیت روش عملکرد صدای مشتری دلایل اهمیت نحوه پیاده‌سازی گسترش عملکرد کیفیت یا سطوح مختلف استقرار عملکرد کیفیت یا گسترش عملکرد کیفیت یا مخفف عبارت است اساساً یک فرایند برنامه‌ریزی با رویکرد کیفی برای طراحی، توسعه و اجرای محصول جدید است که بر اساس نیازها و ارزش‌های مشتری هدایت می‌شود این سیستم با موفقیت توسط بسیاری از سازمان‌های خودروسازی، کشتی‌سازی، الکترونیک، هوافضا، آب و برق، اوقات فراغت و سرگرمی، مالی، نرم‌افزار و سایر اولین‌بار در ژاپن توسط یوجی آکائو در اواخر دهه ۱۹۶۰ درحالی‌که در کارخانه کشتی‌سازی میتسوبیشی کار می‌کرد توسعه یافت بعداً توسط سایر شرکت‌ها از جمله تویوتا و زنجیره تأمین آن مورداستفاده قرار گرفت در اوایل دهه ۱۹۸۰، عمدتاً توسط سه شرکت بزرگ خودروسازی و چند تولیدکننده الکترونیک در ایالات متحده معرفی شد پذیرش و رشد استفاده از در ایالات مت گسترش عملکرد کیفیت اساساً به شرکت‌ها سود می‌رساند؛ زیرا آن‌ها باتوجه‌به ترجیحات مشتری در ابتدای فرایند طراحی، محصولاتی مطابق با خواسته مشتری به بازار عرضه می‌کنند  مسیر تولید یا خدمات را در جهت خواسته‌های مشتری هدایت می‌کند و فرایند کلی را سریع‌تر، کارآمدتر و کم‌هزینه‌تر ارائه می‌دهد به‌محض اینکه خواسته‌های مشتری کاملاً درک شد و چالش‌ها و خواسته‌های آن‌ها به طور کمی مشخص شد، می‌تواند در فرایند توسعه محصول گنجانده شود زمانی که در کل چرخه عمر محصول مورداستفاده قرار گیرد، بسیار مؤثر است؛ زیرا هدف اصلی آن اطمینان از تمرکز مداوم بر درخواست مشتری است گسترش عملکرد کیفیت یا چرخه‌های طراحی را به طور قابل‌توجهی کوتاه می‌کند و ت گسترش عملکرد کیفیت یا یک روش متمرکز برای گوش‌دادن دقیق به صدای مشتری و سپس پاسخگویی مؤثر به آن نیازها و انتظارات است اولین‌بار در اواخر دهه ۱۹۶۰ در ژاپن به‌عنوان شکلی از تجزیه‌وتحلیل علت و معلولی توسعه یافت و محبوبیت اولیه خود را در نتیجه موفقیت‌های متعدد در صنعت خودرو به دست آورد استقرار عملکرد کیفیت یا روشی است که برای شناسایی ویژگی‌های حیاتی مشتری و ایجاد پیوندی خاص بین ویژگی‌های مشتری و پارامترهای طراحی استفاده می‌شود ماتریس‌ها برای سازماندهی اطلاعات و کمک به بازاریابان و مهندسان طراحی برای پاسخ‌دادن به سه سؤال اصلی استفاده می‌شوند چه ویژگی‌هایی برای مشتریان ما حیاتی است؟ چه پارامترهای طراحی در هدایت آن ویژگی «صدای مشتری» یا اصطلاحی است که برای توصیف نیازهای مشتری بیان شده و به روش‌های مختلفی گرفته می‌شود گفتگو یا مصاحبه مستقیم، نظرسنجی، گروه‌های متمرکز، مشخصات مشتری، مشاهده، داده‌های گارانتی، گزارش‌های میدانی و غیره سپس این درک از نیازهای مشتری در یک ماتریس برنامه‌ریزی محصول خلاصه می‌شود صدای مشتری به سایر مراحل توسعه و استقرار محصول، از جمله تع ارتباط مؤثر یکی از مهم‌ترین و تأثیرگذارترین جنبه‌های موفقیت هر سازمانی است گسترش عملکرد کیفیت یا به طور مؤثر نیازهای مشتری را با چندین عملیات تجاری در سراسر سازمان از جمله طراحی، کیفیت، ساخت، تولید، بازاریابی و فروش ارتباط می‌دهد این ارتباط مؤثر صدای مشتری به کل سازمان اجازه می‌دهد تا با هم کار کنند و محصولاتی با سطوح بالایی از ارزش درک شده ت متدولوژی استقرار عملکرد کیفیت یک فرایند ۴ مرحله‌ای است که فعالیت‌ها را در طول چرخه توسعه محصول در بر می‌گیرد یک سری ماتریس در هر مرحله برای ترجمه صدای مشتری به طراحی الزامات برای هر سیستم و زیرسیستم استفاده می‌شود چهار مرحله عبارت‌اند از گسترش عملکرد کیفیت یا را در دو سطح می‌توانیم بررسی کنیم هر سطح خود شامل بخش‌ها و زیرسطح‌های مختلفی است که در ادامه با آن‌ها آشنا می‌شویم گسترش عملکرد کیفیت پارس مدیر · · گسترش عملکرد کیفیت پارس مدیر · · گسترش عملکرد کیفیت روشی است که ندای مشتریان را به الزامات فنی تولید ترجمه میکند و نخستین بار در ژاپن معرفی گردید این روش مبتنی بر رویکردهای ماتریسی است و با خانه کیفیت آغاز میشود تا گسترش عملکرد کیفیت در مهندسی صنایع · · تا گسترش عملکرد کیفیت در مهندسی صنایع · · گسترش عملکرد کیفیت ، به عنوان یکی از ابزارهای مدیریت کیفیت جامع امکان تحقق خواستههای فوق را برای صنایع تولیدی و خدماتی فراهم میکند برای اولین بار به عنوان مفهومی برای توسعه محصولات گسترش عملکرد کیفیت چیست؟ سامانه کیفیت شرق · گسترشعملکردگسترش عملکرد کیفیت چیست؟ سامانه کیفیت شرق · گسترشعملکرد مخفف عبارت که در فارسی گسترش عملکرد کیفیت توسعه عملکرد کیفیت ترجمه شده، یک تکنیک برای طراحی محصول و خدمات و از ابزارهای طرحریزی کیفیت است که در سال ۱۹۹۶ توسط در ژاپن · · · · گسترش عملکرد کیفیت تبدیل ترجمه خواسته های مصرف کننده تقاضای مشتری از محصول به مشخصه های کیفی در مرحله طراحی گسترش مشخصه های کیفی شناسایی شده در مرحله طراحی به سایر فرایندهای تولید و تکوین محصول با استفاده ار تعیین و

برای دانلود فایل بر روی دکمه زیر کلیک کنید


 

برای دانلود اینجا کلیک فرمایید ( تحقیق آماده در مورد گسترش عملکرد کیفیت Quality Function Deployment در قالب فایل پاورپوینت )

تا كنون نظري ثبت نشده است
امکان ارسال نظر برای مطلب فوق وجود ندارد